söndag 3 juni 2007

Skön dag

Idag har jag mest varit ute med Signe, Sara, Ylva och Ellen, för det har varit sådant härligt väder (perfekt glass-väder!). I morgon är det skola som vanligt, men sedan är jag ledig på tisdag och onsdag p.g.a att treorna i skolan tar studenten, och självklart för att det är nationaldag... Det är därför jag gillar vårterminen så mycket; en massa skoldagar går bort! ;P

Jag har inte så mycket mer att berätta faktiskt. Idag kom mamma hem igen, hon har ju som sagt varit bortrest på släktforskarkonferens i värmland sedan i torsdags. Och i går kväll satt jag uppe till typ halv tolv och kollade på Thelma and Louise (pappa sade att jag skulle ge det en chans och kolla de första fem minutrarna, men istället satt jag kvar i två och en halv timme). Jag tycker faktiskt att det var en bra film, men den var väldigt sorglig... Jag föredrar romantiska komedier och liknande!

Nu ska jag gå och lägga mig!

God natt!

Inga kommentarer: