söndag 10 juni 2007

Äntligen Internet

Jag har inte gjort något nytt inlägg på några dagar nu, vilket beror på att jag har varit hos pappa vars dator kraschat! Jättefrustrerande utan Internet! :O

En kort redogörelse för veckan som gått; i torsdags stannade jag kvar med Stephanie och Josefin och fikade lite efter skolan. Jag passade dessutom på att köpa en söt liten ros till Hanna. På fredagen var det studentfest. Det var trevligt, men knappt någon jag kände och kunde prata med! Jag och Ellinore höll ihop, och jag drack en hel del cider! Det blev rätt bråttom innan jag skulle dit, så efter att jag tagit en snabb dusch hann jag bara ta på mig en för kort vit klänning (som jag växte ur för typ två år sedan, men som jag älskar för mycket för att slänga), en hårklämma, min blodröda corno från Rom, och friishandväskan jag fick när jag praoade i en liten butik.
Senare på fredagen cyklade jag och Signe till pappa ... Och där har vi varit ända tills nu.

Jag har inget mer att berätta; ska fortsätta försöka få HTML-koden till ett lösenord att fungera på en ny hemsida!

Hejsvej

Inga kommentarer: