fredag 1 juni 2007

Fredag

Jag kom precis ut ur duschen, och nu ska jag sitta en stund vid datorn, skönt! Idag är det äntligen fredag, och jag har en hel helg framför mig! Jag och min syrra är hemma själva, mamma åkte nämligen på släktforskarkonference i går (hon såg en varg som sprang över vägen! *avundsjuk*), och kommer inte hem förren på söndag.

Idag när jag kom hem från skolan låg vår flagga på marken. Jag hoppas verkligen att den blåst ned, och att det inte är någon som vandaliserar för oss, men jag misstänker starkt vår skumme granne. Det börjar fan bli obehagligt om det är han som gjort det... :( (Om någon undrar så är det en Jämtlandsflagga, mamma kommer nämligen därifrån).

Ikväll är det final i Talang 2007. De som tävlar om en miljon kronor är "Zilla och Totte", "Baby bang", "Harlem Hotshots", "Skånske Elias", "Magikern Julien" och "Mimmi Sandén". Jag hejar på Magikern Julien eller Mimmi, vilka hoppas ni vinner?

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan va läskigt med såna grannar :O Vad gör han mer?? :O