måndag 4 juni 2007

Måndag

Idag när jag kom hem från skolan lade jag mig på altanen (som vanligt!). Tyvärr hade jag råkat lämna mp3:n på igår, så den spelade i flera timmar innan jag upptäckte det när jag skulle gå och lägga mig, så batterierna är nästan slut! :(

Jag har precis bakat en kladdkaka, till imorgon, då Stephanie och Josefin kommer hit. Det luktar iallafall gott! :)

Imorgon är det Ugly Betty och Desperate Housewives - sista avsnittet! Men det känns som att det nyss började sändas... Avsnittet imorgon kommer säkert att sluta superspännande så att man måste gå och vänta tills nästa säsong! OBS, jag kommer att skriva något som kan vara avslöjande, så om du inte vill veta; sluta läs här!

Jag såg på ett avsnitt av Ellen när Nicolette Sheridan (hon som spelar Edie) var gäst. De diskuterade hennes roll i Desperate Housewives, och tydligen ska Edie dö! :O
Det borde i såfall ske i morgondagens avsnitt, men man vet ju aldrig. Det är mycket synd, för Edie är en av mina favoritkaraktärer.


Nu ska jag snart sova. En kort fråga innan bara. Jag har märkt att antalet besökare ökar drastiskt (yay!!), men jag vet inget om er som kommer hit och läser! Jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade mina texter lite då och då!

//Ebba

1 kommentar:

Anonym sa...

Ebba! Din blogg är jätterolig att läsa! Du skriver på ett underhållande och kul sätt :) Men jag undrar en sak; kan jag få din mp3lista? xD