söndag 17 juni 2007

Sommarlov !

Jag vet att jag inte skrivit på rätt länge nu, men jag har inte riktigt haft ork och lust. Dessutom har jag varit ute och gjort en massa annat nu när det är sommarlov! :D
Eftersom det varit dåligt väder idag, eller mysväder kanske man ska säga, har jag nästan bara suttit framför datorn. Och jag kände att jag ville uppdatera bloggen lite! :)

Vi åkte aldrig till Grönalund på skolavslutningen som planerat, för killarna ändrade sig helt plötsligt och ville inte följa med... Istället drog jag, Josefin och Stephanie till en strand (fast jag badade inte - för kallt!!). Nån läskig man kom fram och försökte bjuda med oss till ett s.k. "grillparty", och fortsatte fråga om våra mobilnummer fast vi sa nej... Sådär lagom kul. Det var en lättnad när han gick vidare!

Än så länge har lovet varit väldigt trevligt. Jag har som sagt varit ute en del, suttit vid datorn och mest mysat :) De två första Die Hard-filmerna har gått på TV och jag har självklart tittat på båda. Brukar vanligtvis inte gilla actionfilmer, men Die Hard med Bruce Willis är något utöver det vanliga! :D
Jag har även gjort klart min första, riktiga HTML-sida. Adressen är ny HTML-sida: geocities.com/kombokimba.

Ylvas och Saras chinchillor har fått ungar som är så himla söta! Deras huvuden är enorma i förhållande till kroppen, och de har jättesmala svansar. De ser ungefär ut som en blandning mellan råtta, ekorre och kanin! Vill också ha... :/ (Kolla bilderna längst ned . . . )

Idag har jag bakat mandelkubb i vår nya micro :D Det är väldigt gott, men jag glömde hälla i hjorthornssalt så det är nånting mittemellan kaka och bröd (lutar mer åt kaka faktiskt)! :S

En annan nyhet är att jag har skapat en användare på bilddagboken där jag driver STORT med folk. Det roliga är att nästan alla tror att jag är seriös och blir asförbannade; det är bara några få som genomskådar mig! Min användare heter Kretsloppet.

Nu har jag faktiskt inget mer att skriva, så hej hopp! lovar att skriva snart igen!





Inga kommentarer: