måndag 27 augusti 2007

Sista dagen :(

Idag var allra sista sommarlovsdagen, vilken jag ägnat åt att städa och göra i ordning rummet. Kanske inte världens roligaste, men det är skönt att ha ett rent rum när man har läxor - man känner sig mer motiverad (och lugnare) att sätta igång med plugget.

Trots att jag fått ett ganska långt sommarlov (har aldrig börjat så sent som den 28:e augusti) har sommaren gått väldigt snabbt och jag känner mig inte så utvilad som jag skulle vilja. Dessutom ska tvåan tydligen vara mycket jobbigare än ettan! Inte kul!

Nu ska jag ta ett varmt bad och sen se på Cold Case som vi spelade in igår! Man får göra det bästa man kan av situationen :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

joohoo!!! när vi började femman började vi den 28 augusti!! :O

Ebba sa...

Jaahaa, men det är skönt att börja så sent! Vanligen startar ju skolan den 17 eller så