onsdag 15 augusti 2007

Gratis Godis!

Igår när jag satt vid datorn hittade jag en intressant sida där man tydligen kunde få gratis godis genom att samla poäng/anmäla sig till lite olika nyhetsbrev etc. Jag vill inte göra en massa reklam på min blogg, men sidan är helt klart värd ett besök. Jag har lyckats samla ihop 21 godisar och 1 poäng.



Det helt klart bästa sättet att värva nya medlemmar är att göra reklam på bilddagboken. Den här texten har jag klistrat in som kommentar till otaliga bilder,

Haha, nice! Vilken härlig bild! <3 <3 <3

Förresten, gillar du godis? Det här är TOTALLY CRAZY;
GRATIS GODIS ---> http://www.gratisgodis.se/?r=183769

Jag har redan 61 stycken... :P


Jag vet att det kanske är lite falskt, men jag har rekryterat hela 38 personer, dvs, 38 poäng, och det var förresten så jag hittade till hemsidan! Adressen till sidan: Gratis Godis

Inga kommentarer: