torsdag 16 augusti 2007

Rösta på min blogg :)

Idag har det inte hänt något särskilt direkt... Jag Skriver detta inlägg enbart för att jag behöver någonstans att ladda upp den här bilden



Tänkte använda den som banner till min lilla "profil" på Bloggtoppen. Som man hör på namnet är det en sida som representerar de populäraste bloggarna just nu (och tyvärr ligger min rätt långt ned, konstigt nog :P ). Jag skulle vara jättetacksam om du ville rösta på min blogg genom att klicka HÄR. Ni kanske redan har märkt att det finns en liten bild på en stjärna i listen till vänster?

Det var nog allt för stunden. Eftersom det är ganska dåligt väder och jag inte har något särskilt för mig tänkte jag vända upp och ned på mitt rum och rensa och slänga bland alla saker! Man bör ju passa på att vara lite kreativ när man inte har något annat att göra ...

Ebba

Inga kommentarer: