onsdag 23 maj 2007

Kom ej på en bättre rubrik...

Jag har inte skrivit på ett antal dagar, men nu kände jag att det var dags. Idag har det varit väldigt fint väder, så när jag kom hem från skolan kunde jag lägga mig på altanen och sola lite. Men tyvärr kom grannungarna ut (vi bor i radhus bredvid en typ galen familj) och började studsa med nånting på trägolvet så det dundrade jättemycket och jag blev tvungen att gå in igen :(

Jag håller på att bli förkyld, och det är sådär lagom kul. Speciellt när man redan är så trött och utmattad på grund av skolan vid sidan om. I dag började jag klockan tolv eftersom jag sket i gympan och de tre håltimmarna efteråt (precis som resten, utom fyra, i klassen). Det var väldigt skönt.

I går var det TV-tittar-kväll med familjen (som varje tisdag!!) Först en timmes Vänner, därefter en timmes Ugly Betty och sen en timmes Desperate Housewives! Yay, väldigt mysigt!! Förut gick också Shark, men det har säsongsuppehåll numera.

Apropå Desperate Housewives är min hemsida klar! för att ta dig dit, klicka här. Egentligen är jag inte besatt av programmet, men jag ville utöka mina HTML-kunskaper och det var ett rätt kul ämne att skriva om ...

Nu har jag inget mer att berätta tror jag. Om sexton dagar ska jag på studentfest för första gången, så det ser jag framemot! Dessutom ska jag och tjejerna från gamla klassen snart ordna en tjejträff och det är alltid lika kul!

Ciao

Inga kommentarer: