söndag 20 maj 2007

Ej oseriöst

De senaste inläggen har inte varit så seriösa, så jag kände att jag behövde skriva något lite vettigt.

Nu är helgen snart över (tyvärr), men det gör inte så mycket - det är drygt tre veckor kvar till sommarlov (yay!!). Jag märker att när mängden prov och arbeten trappas ned, börjar jag känna mig lite rastlös. Jag vill inte gärna tro att skolan tar så stor plats, men de senaste dagarna har jag känt mig lite uttråkad och typ gått runt och städat och sånt. Förhoppningsvis försvinner den känslan när man varit ledig ett tag.

Den här dagen började väldigt skönt då jag låg ute på altanen och solade och lyssnade på musik i ca två timmar. Sedan har jag mest suttit vid datorn och jobbat med min Desperate housewives-hemsida (snart klar...) Jag har försökt göra reklam för mina hemsidor genom att skriva hälsningar i lite olika gästböcker (bl a Billströmska folkhögskolans), men tyvärr verkar det inte fungera så effektivt.

Jag har också varit ute med syrran. Vi såg en ekorre, ett rådjur och en massa grodyngel ifall någon är intresserad. Men nu ska jag jobba vidare med mitt HTML-baserade Desperate Housewivesprojekt.

Baj baj (gillar egentligen inte det uttrycket, men fick lust att använda det ändå i brist på andra avskedsfraser)

Inga kommentarer: