torsdag 17 maj 2007

Första heliga inlägget...

Jahaa, detta är alltså mitt första blogginlägg, någonsin! Det kanske inte är världens roligaste att läsa, men tröttna inte, jag lovar att jag kommer att skriva mycket, mycket mer!

Att jag skapade den här bloggen just idag beror nog på att jag inte hade så mycket annat för mig. Jag har mest hållit på med hemsidor tidigare, men att blogga verkar också kul, så jag tänkte ge det en chans :)

Den här helgen är faktiskt en av de första jag slipper plugga överhuvudtaget, sista tiden har varit så jobbig med alla nationella prov. Men nu är snart mitt första år på gymnasiet över, och jag har ett helt sommarlov framför mig! Jag vet att man ska leva för dagen, och inte gå och vänta på något som kanske inte ens blir som man förväntat sig, men sommarlovet har varit som ett ljuspunkt man hela tiden strävar mot. Utan sommarlov hade jag aldrig orkat igenom skolan, och jag har uppmanat mig att stå ut; "nu är det inte långt kvar!"

Nej, nu känner jag att jag måste hitta på något annat, och dessutom får inläggen inte bli alldeles för långa! Kommentera gärna det jag skriver, och glöm inte att hålla utkik efter nästa inlägg!

ciao

Inga kommentarer: